Sprzęt fotograficzny.

12.09.2014

W tym dziale zaprezentuje Wam, sprzęt jakim wykonuje zdjęcia na mojego bloga.


   Jako puszkę, posiadam amatorską lustrzankę firmy Nikon D3000, służy mi dzielnie już ładnych parę lat. Prosta obsługa, łatwe wykonywanie zdjęć, intuicyjne ustawienia. Nawet moja mama potrafi obsłużyć ten aparat i zmieniać w nim najprostsze parametry.


   Aktualnie w swojej "kolekcji" posiadam 3 obiektywy. Pierwszy jest to:

~Zoom 18-105, f/3.5-5,6
Teoretycznie robię nim zdjęcia rzadko, jest dosyć ciemny, ale spokojnie nadaje się do fotografii sportowej oraz portretowej.

~Kolejnym obiektywem, który jest niemal non stop przymocowany do body to klasyczne 50mm f/1.8. Znakomity oraz plastyczny obiektyw, ostrzy poprawnie, nie ma z nim problemow typu przeskakująca ostrość. Najlepszy zakup.


~Posiadam jeszcze starego Heliosa 52mm f/2.0 jednak nie zrobiłam mu zdjęcia. Obiektyw manualny-bez potwierdzenia ostrości. Polecam dla tych, którzy chcą zacząć pracować ze stałkami. Uczą pokory i sumienności.


DODATKOWE AKCESORIA.

Lampa błyskowa Nissin Di866 II Prof.-poprawny błysk, nie przepala zdjęć, nawet tryb automatyczny ustawia poprawne parametry, manualnie-można zrobić ze światłem co tylko się chce.

6 komentarzy:

  1. Świetny wygląd bloga! Uwielbiam takie proste, minimalistyczne szablony! :) Całość zapowiada się bardzo ciekawie i czekam na więcej! :>
    //Szynszyl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pracuję na Canonie (pierwsze dwa opisane obiektywy też posiadam tylko Canona) kocham 50-tkę - jest najlepszym,najjaśniejszym, najładniejszym portretowym obiektywem jaki miałam w rękach. Dodatkowo mam kita i 75-300mm (też świetny do portretów i zoomu - ale bez statywu często problem z ostrością (jest bardzo ciężki).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężkość swoją drogą, ale ciemność robi swoje. Dlatego ja robiąc zdjęcia obiektywów robiąc zdjęcie 50mm Nikonowskiej zmieniłam na drugi jasny obiektyw aby nie tracić na jakości i jasności, bo inaczej to...no cóż, za bardzo przyzwyczaiłam się do pełniutkich, jaśniutkich przysłon.

      Usuń
  3. Kurczę. Mam lustrzankę, ale chyba muszę sobie sprawić jakiś obiektyw. Świetny post, wygląd bloga. Uwielbiam takie minimalistyczne szablony. Czekam z niecierpliwością na kolejny post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki obiektyw by nie był, polecam 50. Wydaje się, że brak zooma może ograniczać, jednak jest to(przynajmniej dla mnie) obiektyw uniwersalny. Mama robi mi nim zdjęcia jak jeżdżę konno, wykonuje nim sesje, oraz coś na styl fotografii reklamowej(jak na blogu).

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń