Kolorowo mi!

13.09.2014


   W dzisiejszej notce postaram się przedstawić Wam moje magiczne pudełko lakierowe, przez jakiś czas uzbierało mi się kilka sztuk, parę rozdałam, a część otrzymała moja mama.
   Nie posiadam szczególnych gustów co do kolorów, po prostu odcień jaki wpadnie mi w oko jest kupowany, bądź też ląduje na moich paznokciach. Jednak gdyby zagłębić się w moją prywatną "kolorologię" w chłodniejsze miesiące używam kolorów ciepłych, pastelowych a czasem nawet neonowych, natomiast w upalne stawiam na ciemne barwy.

   Moją ukochaną i chyba najlepszą firmą lakierową oraz kosmetyczną jest Golden Rose.
Szeroka gama odcieni, pojemności, krycia, matowienia. Po prostu wszystko czego można chcieć od lakieru. A w dodatku jaka cena, na każdą kieszeń.
   Odkryłam całkiem przypadkiem i zostałam na dłużej, moją ulubioną serią jest ta z grubym pędzelkiem(Rich Color) idealnie i szybko rozprowadzającym lakier.
   Dodatkowym plusem jest to, że bardzo szybko schnie, nie trzeba się obawiać, że po dwóch warstwach coś nam popsuje idealną kreskę.
   Co do "życia" lakieru na paznokciach. Przy moim jeździeckim trybie, w ciągłym użyciu dłoni, przy zabezpieczeniu lakierem bezbarwnym w stanie dopuszczającym potrafią się utrzymać nawet do 3-4 dni, jeśli nic nie robimy nawet tydzień. Jest to dla mnie zadowalający wynik.

Specyfikacja:
Pojemność: 10,5 ml
Kolory: cała gama. (kliknij)
Cena: 6,90zł (według sklepu internetowego, ja z reguły płaciłam od 7 do nawet 10zł)
Gdzie można kupić? Trzeba szukać wysepek GR w centrach handlowych, lub zamówić przez stronę internetową www.goldenrose.pl


Przejdźmy do mojej skromnej kolekcji.

Czarny: 35, fiolet: 27, nude: 05.

Mięta: 44(posiada drobinki), zieleń(morska): 18.

Neonpink: 07, srebrny: 20.

Oraz coś nieco innego, lakier bezbarwny z drobinkami brokatu lub czegoś na wzór "pociętej" płyty CD.
Seria Carnival: 01. Seria Jolly Jewels: 101.


A jaka firma jest Waszą ulubioną? Jakie kolory preferujecie? 

19 komentarzy:

  1. Lubie strasznie firmę Golden Rose, posiadają fajne kolory, a przede wszystkim dobrze się trzymają. Fajnie wyglądają te 2 ostatnie lakiery, na paznokciach też muszą być ciekawe :> Osobiście najczęściej maluje paznokcie delikatnymi kolorami jak np. kremowy, pudrowy róż, miętowy. Ślicznie wyglądają na paznokciach. Nie znoszę za to, białego, matowego koloru :D

    Wyłącz weryfikacje, proszę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się za jakiś czas dodać próbniki tych kolorów jak się mają w rzeczywistości, jednak muszę kupić do tego odpowiednią paletkę. Ale wtedy przynajmniej będzie można zobaczyć jak wygląda pomalowany. Bo wiele razy w buteleczce był cudny a gdy malowałam to..katorga:(


      PS. Chyba wyłączyłam, prawda?

      Usuń
  2. Ja do szkoły maluję paznokcie bezbarwnym.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, twoje zdjęcia *o* Rób fotki gdziekolwiek i czemukolwiek, ja będę wbijać i się zachwycać!
    A tak bardziej na temat..
    Uwielbiam ten moment w sklepie, gdy mogę przeglądać wszystkie kolorki lakierów, łączyć je ze sobą, kupować i dumnie chować do torebki. A potem najczęściej nie ma czasu na ich wykorzystanie :/ Zniechęca mnie myśl, że przed malowaniem czeka mnie długa i zacięta walka ze skórkami, na które nie mam sposobu - może ty coś doradzisz?
    Też kupuję Golden Rose, ale o trochę innej pojemności i cenie - 5ml za 2,50 zł. Mam też z tej firmy kilka lakierów z cienkimi pędzelkami do wzorków (love, love! ♥). Ogólnie kocham ombre, paseczki, kropki itp. Z kolorów najbardziej lubię koralowy, miętowy, morelowy, pastele i czerń. Ostatnio w ramach promocji kupiłam też lakierki z essence i też jestem zadowolona, zwłaszcza z pędzelka :)
    Ojć, rozpisało mi się troszkę. Nast. razem będę się bardziej streszczać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! To bardzo miły komentarz i naprawdę nie musisz się streszczać tylko pisz co Ci ślina na..em..palce przyniesie:D
      Co do skórek sama mam z tym problemy, wycinam-chociaż nie powinno się tego robić, jednak mi z tym najwygodniej. Postaram się za kilka notek mniej więcej opisać co robię z dłońmi i ogólnie paznokciami zanim pomaluje je.

      Usuń
    2. Co mi ślina na palce przyniesie? Może lepiej nie xd
      okok! W takim razie czekam :)
      PS. Chyba masz coś nie tak z godziną na blogu ustawioną - na bank nie pisałam komentarza o 5:00 :p

      Usuń
    3. Naprawiłam, dzięki znowu:D

      Usuń
  4. Pierwsze 3 kolory najlepsze! :)
    Ja osobiście lubię lakiery formy wibo ;)

    takeiteasy-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wibo nigdy szczerze nie próbowałam. Trzymałam w ręce a potem nagle zmieniałam na np. Miss Sporty bo miały ładniejszy kolor:D


      ps. Dodałam Cie do obserwowanych.

      Usuń
  5. U mnie teraz królują Essie, ale te z GR też lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essie nigdy nie próbowałam szczerze mówiąc, mają bardzo podobną gamę kolorystyczną co GR. Poza tym za jeden lakier z Essie mam 2 z GR:D

      Usuń
  6. Uwielbiam Golden Rose za cenę i jakość w jednym są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też uwielbiam firmę golden rose! :)

    http://lilyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam lakiery z inglota
    a preferuje ciemne kolory czarny granatowy brąz beż
    czerwony

    zapraszam do mnie na nowy post Lifestyle in UK

    http://viki-olshevsky-diary.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze lakierów z inglota nigdy nie próbowałam, jak z ich trwałością i kolorystyką? Polecasz jakiś konkretny kolor?

      Usuń
  9. Kocham Golden Rose! ;D Mam kilka lakierków z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O tej marce słyszałam już wiele dobrego, ale nigdy nie miałam szansy wypróbować. Cóż, pewnie niedługo to się zmieni :) Twoja kolekcja jest świetna, a kolory przepiękne (szczególnie morski).

    OdpowiedzUsuń