Pielęgnujemy słono-słodko.

15.09.2014

Cześć wszystkim!
Jak samopoczucie? Mam nadzieję, że tak dobrze jak u mnie. Mimo tego, że szkoła daje mi się we znaki staram się nie dołować i cieszyć się spokojnym, wolnym życiem. Grunt to pozytywne myślenie kochani!

   W dzisiejszej notce pragnę przedstawić Wam cudowny peeling z naturalnymi kryształkami soli i cukru. Zakochałam się w nim od pierwszego użycia. Dosłownie.
 Osobiście posiadam peeling z olejem arganowym i figami, jednak w ofercie można znaleźć jeszcze 6 innych rodzajów, takich jak:
  • rumianek i imbir
  • masło shea i zielona kawa
  • róża piżmowa i zielona herbata
  • miód i rooibos(czerwonokrzew)
  • drzewo herbaciane i zielona glinka
  • żurawina i malina moroszka
Trochę specyfikacji od producenta:
   Opis: Scrub cukrowo - solny. Naturalne kryształki cukru i soli. Oczyszczanie, pielęgnacja, orzeźwienie, aromat, relaks dla ciała i zmysłów. Delikatne  złuszczanie naskórka, poprawa mikrokrążenia. Gładka i miękka skóra.
   Zawartość: 300ml
   Cena: 15,99zł(według strony sklepu greenpharmacy.pl)

Według zaleceń producenta peeling należy stosować 1-2 razy w tygodniu, osobiście się tego trzymam. Powiem szczerze jak na peelingi które używałam, ten zdecydowanie wygrywa. Efekt nie jest chwilowy. Skóra staje się miękka, delikatna a przy tym nawilżona i tym samym odżywiona.
Konsystencja miękka, pod wpływem ciepła rozpuszcza się przyjemnie łącząc się z drobinkami soli i cukru, które masują nasze ciało.
Aktualnie posiadam jeszcze sporo w opakowaniu, ale po skończeniu, kupię ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz